Monday 4 April 2011

2nd dump 3#

abis pidato.. n dpt result.. ko lah..puas hati even aku blurr jap tdi kn.. t then aku pn balik... ngn kwn baik aku.. dak klas si imran ngn syafiq.. nme dye shila.. shila ni mmg best fren aku.. mne2 aku g je msti ngn dye.. cte problem pn ngn dye..tpi aimi still kwn aku...yela kwn sekelas..mne leh lupa...shila ni lak mmg dye sgt2 baik hati.. huhuhu.. mse aku balik2..tba2 dgr org jerit nme aku.. mcm knal sore tu..

"Lia!!!!!" kuat betol mamat ni jerit...
"pehal ko jerit2 mcm kne kejar hantu ni?"
" jap2.. nk mp3 aku.. ko bukak nnti recording 1 dlm tu..."
muka aku blurr2 jap..tgh pk2..
" pe bnde ko nk sruh aku dgr ni?"
"alah..dgr je.. nk dgr lain2 pn xpe.. tpi abis betri ko beli la ea.. bye!"

tah pe2 dak ni.. bg mp3 kt aku nk wat pe..tba2 aku terpndang shila..

"ni npe sengeh2..jap2 msam..npe awk?" yelah pelik sgt aku tgk muke shila ni...
"eh..xde pape la awk..jom balik..pastu mkn.."
"ok!.jom2 lapau nih.. huhu"

ha.. jgn pelik lak aku pnggil awk sy ng shila ni.. shila agk mnje ckit..sbb dye comel mcm budak2.. aku pn turut la mengikuti sbb cm comel la kn ckp mcm tu.. awk sy... dgn dye je k.. org x.. sbb dye kwn baik aku.. weee~~

No comments:

Post a Comment