Monday 4 April 2011

2nd dump 2#

sebelum aku terlupa.. b4 hari pidato tu ada la sesi latihan dgn kawan2.. n then persiapan sebab pertandingan tu wat kt skola aku... mse mlm tu.. ada la sorg budak ni..leh kte kwn baik aku la..nme dye Imran.. dye ni benggong leh tahan gak.. suke buat bnde yg merepek... so mlm tu dye ada ckp kt aku..

"weyh, ada org mnat kt ko..ceh2..ada peminat la ko"..
"poyo lah ko..ko ni klau 10 bnde ko ckp 10 tu gak lom tntu leh pki" dlm hati aku ni tnye2..spe lah.. yelah mne ada org mnat aku kn...
" betol la.. ko ni PERCAYALAH~~.."
" pe bukti nye? bg tau aku dlu bru aku caye.. tp jap2.. nme dye spe?" xcited plak aku nk tau..
" eleh.. mke tu aku nmpk da xcited da..kn3.. ok2.. aku bg clue.. dye kwn aku.."
"sengal gak ko kan.. xkn aku nk mention satu2 kwn ko..rmi kot.."
"ye x ye gak kn... dye sllu g skola ngn aku, dye pengawas mcm ko.. msti ko dpt tngkap kn?"
aku terdiam... xkn syafiq kot..bia betol.. berckp ngn aku pn xpernah..emm...

imran ni leh kte kwn rpt x rpt la.. aku knal dye ni pn sbb dye pengerusi slh satu klab kt skola aku.. so aku pn knal la kn.. mula2 agk kerek gak sbb imran ni jenis x suka berckp ngn pmpuan2 yg gedik medik.. knon cool la.. hahaha.. aktivit2 bahan membahan si imran ni berterusan smpi la ari pidato aku.. actually aku mncari syafiq mne tau dye dtg tgk aku kn3.. hahaha.. tpi aku x nmpk.. nk wat cmne....mmg x nmpk sbb dye x dtg la.. huuu~~




No comments:

Post a Comment