Thursday 17 March 2011

sengal mendatang~~

kenapa gmbr tngkap????
hari ni..setelah lme x mkn mlm bersama2 ehem2..
kteorg pn kuar..mkn2 sume n then nak balik...
singgah la 7e jap.. mse tu tgh corner nk msuk simpang..
tba2 tngkap terbuka..trun sndiri...

aku: eh npe tngkap ni trun sndiri???(aku tgk tgn BACIN, kt stereng)
tgk tgn aku lak kt lutut aku..
lutut aku kt????

hahaha... rupe2 ye lutut aku yg tlg tekankan tngkap tu.. tah pe..
haa.. disebabkan aku suke duduk bersila dlm kete..cm da habit lak..huhu.
cute kn?? hahaha
mmg gelak x bnti .. (x lawak?? xlwk sudah)
lepas tu balik da..
cuaca mlm sejuk..bkk aircond lgi la sejuk..
BACIN bkk tngkap.. aku pn nk bkk tngkap gak..tpi x leh..

aku: eh, npe x leh bkk tngkap ni??
BACIN: da lock da..sbb nnti kang terbukak sndiri lgi tngkap ye...

cehhh!! perli aku... xpe2... huhuhu... npe la sengal sgt... hukhuk..

2 comments: