Sunday 27 March 2011

1st dump... #3

bngun pagi2 je da ada mse... bkk unlock..n read msg.. dlm hati hope dari Farid.. bkk inbox.. "my mum" bngun2..jgn lupe smbhyang subuh.. so aku pn bersiap2 tok g skola.. g sarapan sume n siap2 kn buku..hakikat nye kerja aku x siap semalam.. mse aku g skola tu mmg aku bia je fon aku tngl kt tmpat2 tertntu..tkt la kn nnti spot check kt skola.. mati aku nnti kne msuk buku disiplin... tba2 tgh2 aku siap2 nk g klas..

tet2 tet2.. (volume 1, slow pnye bunyi)

FARID!!!

Farid: morning syg.. have a nice day.. selamat pergi skola k.. :)
Lia: ok..tq Fariq.. :)
Farid: itu je ke? xde pe2 tok farid?
Lia: hve a nice day syg..
Farid: tqq..thts my girl.. bye..

aku kuar blik prep( blik tok stdy2 kt asrama) dgn mke yg snyum2.. tba2..

HOI!!!

Lia: oo mak kau!!
Aimi: ha.. berangan lgi kn kau..npe bahagia je muka?? ingt Farid ke??
Lia: byk la kau.. bru smlm kot aku msg dye..xkn trus suka..giler ke? muke pn aku xknal..
Aimi: alalaa... malu la tu nk ngaku..alasan2.. kn3..smlm aku pasan dkt kul 1 ko tdo..borak pe ke tu?ehem2..sbb x penah kot ko tdo lmbt..
Lia: eh...ko  tdo lgi ke time tu?
Aimi: belom..aku siap kt kje add mth yg byk giler..da la susah..ko da siap?
Lia: errr... da2.. aku da siap..
Aimi: bgus la kau.. ingt kn msg2 x siap...huhu
Lia: jom2.. ada mkcik da bebel2 kt depan tu...beratur jom!!
Aimi: jom2..

smpi kt skola.. 1st subjct.. semngat ni nk blaja.. tba2..15mint awal.. hhuuaagggghhh!!! ngntok giler mata akuu.. time tu sejarah.. elok sgt la tu mngantok ye.. x penah2 aku ngntok mcm ni..ni msti kes tdo lmbt semlm kn..tba2 aku teringt Farid..huhu.. sweet ye dye... terbayang2 wajah mu..cmne ek.. hnsem x? tba2...

TERIMA KASIH CIKGU!!

eh?? abis kelas daa?? mak ai.. 1jam 45 mint aku berangankn muka seorg mamat ni je..huhuhu.. giler betol...
dan hari tu..aku mmg sgt mngantok..satu hapah x msuk pale..pale aku ngntok dan berada di awangan2.. smpi kaku blik skola....huuuuu..FARID~~~

No comments:

Post a Comment