Monday 7 March 2011

<-jam!!! jam!!->

owh tidak.. pale aku da jam.. wat IB tah pe bnde tah...nsib baik la aku ni baik...
aku wat asemen ni.. mata ni pn da layu2.. sempat aku tersengguk jap tdi wat asemen ni..
ngntok bai.. cm da kuar bintang2 je.. giler betol... ngn RM lak.. lgi la giler..
naik toink2 la otak.. hai la blaja.. bila la nk abis.. lgi setahun lgi.. wa x sabau da ni..
cpt abis..cpt keje..cpt grad..huhuu.. x sabau2... hik3...mcm2 nk wat ble da koje.. wah..
berangan abis.. hukhukhuk.. da bpe hari ni aku x bpe lalu nk makn nasi.. x tau npe.. sllu je x abis.. pas tu bju sume longgar2 da.. sudah!! jgn sakit da.. ilng da lemak2.. x sume org ada lemak..hahha..
xpe2.. chat kn badan.. ckp psl chat bdan da lme x bersukan.. asyik wat kje.. jamming.. tido..
sbb rse mcm asyik x cukup rehat je.. tpi skli da tdo.. x ingt donia.. hahah.. student la kte kn ek.. 

ok.. da 3 kli aku tersengguk.. mcm mancing ikan.. huhu.. tdo dlu.. free2 aku membebel lgi ea.. tataa..
p/s: IB = international business.
      RM= research method.. :P zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment