Monday 14 March 2011

<-friendly netballzzz->

wah...sedeh nih... xpe2..
sbb pe sedey? xde le sedey mne cume cm terkedu jap..
ada satu mkhluk Allah ni..lawan kteorg la..
aku ni punya lah cool... diam je... main cm biasa...
ehem2.. wlaupun xde la power mne.. ehem2.. hahaha
main lah dgn penuh sopan dan sopan... jujur.. :) 
klau nk cte dri awl mmg pnjg lah kn...
meh aku pndek kn...
aku tau aku diam je main... jnji aku dpt bola kn3.. hukhukhuk..
then mse tu aku main mula2 jdi WD=wings defend..
main2... ok lgi lwn pn pihak lawan ada yg main cm harun!! 
oleh sbb aku cool je..aku diam2..
pas tu x dpt bola xnk main..lwk betol... cm budak2.. tah pe2.. gedik.. da la main slh..
pas tu mention satu ayat..pdhal main netball, klau shooter x leh lompat...
n kuar satu statement x leh blah.. " i main sukma ok... so boleh lompat"
ok baik..kami main kampung je.. yelah dok muadzam..
(spe gak ye yg asal sni ek??? menggong) mmg sabau jela...
trus aku ckp... mcm budak2... hahaha... leh lgi la gelak..
n tba2 mmber aku hilang sabau sbb ada sorg mulut cm vavi..
tercabar kewibawaan Miera Cj kami... trus xnk main..gnti org lain..
pas tu ada si gedik amek smbil hntak2 kaki... " xnak main la cmni...ehekhekhek"
GEDIK BAAIIII!!! DLM ATI AKU...SPE AJK KO MAIN!!
bahaha... ngek betol..n sume x nk main,,, alah gedik medik meduk... cm nk sepak2..
aku bio je..sbb mls nk msuk cmpur...
lpas dyeorg xnk main aku pn dok2 la rehat...even mse aku main GA (goal attack, lepas jdi WD k..)
ada mulut ckp.. xyh jge dye... dye x sharp pn... msuk bola.. bru mulut ko diam...
tgk..pnjg da aku tulis.. ok..ni sbnr nye cte... 
mmber aku tu mrh sbb mse aku shoot n msuk dye ckp gud fad gud!! 
ada bunawey mne tah ckp... eh bkn bunawey..org asli... fad fantat...
otak mu!!!! haa.... lebih la tu...nsib mmber aku bg tau lepas dyeorg balik... 
klau aku dgr mmg la kne kn... bunguks... kau..muke kau... aku x lupe smpi mati ok!!!..
xkn maaf kn ko giler...
dem u!! lalalalala...
happy bufday to me... kahkahkahkah




2 comments:

  1. ek eleh... asal lah... die bajet die terer.. haha... len kali shoot bola tu kat muke dye je.. haha

    ReplyDelete
  2. hahhaha..tu lah..poyo sgt.. geram je.. ngade2 betol..hukhuk.. kte bako je...kte bako!!!

    ReplyDelete